formidable.

Exakt ett år efter att jag grät varje minut i en vecka och sedan ringde akuten av smärtor får jag magsår igen. Kul skit! Det värsta är nog inte smärtorna i sig (eller jo), utan kanske faktumet att jag nu måste sluta dricka kaffe och öl igen. Utan att överdriva så känns det jävligt jobbigt. Om jag inte får i mig minst två koppar kaffe på morgonen/under dagen blir det bara skitdåligt alltihop. Är aldrig utvilad nu för tiden. 
 
 
Annars då. Bra grejer: 
  1. Killar som pratar Lund- eller Malmöskånska. Det är fan inte rättvist att vissa får hänga och hångla med såna.
  2. När det bara är några dagar kvar till lång ledighet (lång som i en vecka och typ fyra dagar).
  3. Att färga håret i någon annan färg än brunt eller rött eller svart eller blont.
  4. Podcasts. 
  5. Solsken. Wie gesagt.
  6. Katter, alltså alltid. Katter. Bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0