sommeil

 
10/12 2013 Börjar inte jättebra. Tanken på att gå till skolan, att sitta där och fortfarande inte förstå när man ska använda ackusativ- vs. dativändelser, känns allt annat än lockande. Jag har tappat all lust för skolan.
 
Kollar på Musikhjälpen och saknar nog Sverige lite. Eller saknar kanske är fel ord. Jag är nog mest bara sentimental. Jag vet i alla fall att jag ser mer fram emot att träffa min familj och få en paus än vad jag ser fram emot att komma hem och pressa in så många kompisträffar som möjligt på en vecka. När jag åker hem vill jag glömma Berlin för en stund, men jag vet att jag inte kommer få göra det. Alla kommer vilja veta allt allt allt och jag känner så mycket press att ha det så jävla bra varje sekund av varje dag. De kommer vilja höra om alla klubbar och barer och fyllor och killar och bakisbruncher. Jag vill bara hem och vila från alla intryck. Intensivchilla i en vecka och sen komma tillbaka. För jag vill tillbaka också. Berlin är det inga fel på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0